понеделник, 20 април 2009 г.

Как да променим мъжът до себе си

Ако искате да промените един мъж, не прилагайте шокова терапия. Вадете му душата с памук.

Пропатилите дами твърдят, че да промениш един мъж е по-трудно, отколкото изкачването на Еверест и по-сложно от поправката на разбрицан автомобил.
И все пак някои жени успяват да го сторят.
Естествено няма обща рецепта, но една правило остава винаги в сила: Никога не прилагай шокова терапия! Мъжът се променя бавно, но затова пък сигурно – с търпение, нежност и такт.
За да постигнете успех, никога не му казвайте:

  • Не ме вземаш, когато се събираш с приятелите си. Срамуваш ли се от мен?

  • Чувствам, че не обичаш родителите ми.
  • Ти беше толкова внимателен към мен в началото...

  • Мислиш ли, че не забелязвам как я сваляш?!

  • И ти си като всички мъже – мръсник и егоист.

  • Размърдай се най-сетне, аз ли да правя всичко?!

  • Цял живот се държиш за полата на майка си.

  • Хъркаш, сякаш режеш с банциг.

  • Ако наистина ме обичаше...

  • Всичките ми приятелки случиха на мъже...

  • Господи, как можах да се омъжа точно за теб.

Няма коментари:

Публикуване на коментар